آموزش اینستاگرام

  • ۱
  • ۰

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام واقعی 2022

 

بهترین روش افزایش فالوور اینستاگرام واقعی 2022

در دیگر وبسایت ها ، روش های زیادی برای افزایش فالوور فالوور گفته شده ، اما ترفند های اصلی ذکر نشده .

در این مقاله 3 ترفند اصلی را آموزش خواهیم داد که در کنار دیگر روش و ترفند های افزایش فالوور اینستاگرام ، تاثیر بسیار زیادی بر افزایش فالوور میگذارد . در این آموزش ، خرید فالوور اینستاگرام آخرین روش افزایش فالوور است که در این آموزش ذکر نخواهد شد.

 

1-اگر پیج طنز دارید ، با پیج های ترسناک و موزیک تبادل کنید! تبادل یعنی ، شما پیج ترسناک را استوری و معرفی کنید و پیج ترسناک هم شما را به عنوان پیچ طنز معرفی کند. در اینجا ، خبری از هزینه نخواهد بود و هر دو پیج ، سود بسیاری را کسب خواهند کرد.

 

2-در سایت های مانند یوتیوب و آپارات نیز ویدئو و مطالب خود را منتشر کنید و در کپشن ویدئو ها ، لینک پیج اینستاگرام خود را قرار دهید و از بازدید کنندگان درخواست دهید که برای مشاهده کلیپ های بیشتر و جدیدتر ، پیج اینستاگرام را فالو کنند.

3- خرید فالوور اینستاگرام ، متاسفانه بد نام شده است و کاربران به خیال اینکه خرید فالوور به پیجشان صدمه میزند ، از خرید آن صرف نظر میکنند. اما برای پیشرفت ، نیاز است که حتما به تعداد بسیار کم ، فالوور تهیه کنید.برای خرید فالوور اینستاگرام میتوانید از سایتی مانند https://shirazsocial.com/instagram-follower/ اقدام به تهیه فالوور کنید.

 

 

ابتدا 10 یا 30 پست اینستاگرام منتشر کنید و بعد از دو هفته تا یک ماه ، که حدود 1000 فالوور واقعی کسب کردید ، اقدام به خرید 500 فالوور کنید.اینکار نه تنها باعث صدمه زدن به پیج نخواهد شد ، بلکه توجه بسیاری از مخاطبین را به آمار پیج خود جذب میکنید.

 

  • ۰۱/۰۱/۰۲
  • آموزش اینستاگرام

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی